Šta je to profesionalna aromatizacija prostora/Scent marketing.

Scent marketing – dodirni! – Pomiriši! – Zapamti to!

U današnjem konkurentnom poslovnom okruženju stvaraju se nezaboravna iskustva i emocijonalne veze sa potrošačima što je ključno za dobijanje većeg profita i dugoročnu lojalnost brendu. Miris je najmoćniji i najsnažniji od svih čula. Koristeći aromatizaciju prostora/scent marketing u mogućnosti ste da se povežete sa potrošačima na dubljem emocionalnom nivou, što rezultira nezaboravnim iskustvom. Aromatizacija/scent marketing može privući nove klijente, povećati prodaju, percepciju vrednosti i proširiti prepoznatljivost Brenda i zadovoljstvo klijenata.

Pozovite nas što pre i aromatizujte vaš poslovni prostor ciljanim mirisima specialno pravljenim samo za vas.

Ovde nije reč osveživačima prostora i da samo nešto rto lepo miriše.
U ovom poslu otišli smo par koraka dalje…  Govorimo o svrsishodnim mirisima od prirodnih sirovina, eteričnim uljima, jer kao što smo već napomenuli, nas ne interesuje da Vaš prostor miriše lepo, već da miriše sa ciljem i da ima jasnu poruku.

Kompanije koje su Scent marketing vec implementirale u svoj koorporativni indetitet

Tamno zeleni i drveni dekor, meniji u obliku  ploča, lagana muzika i miris kafe prožimaju svaku lokaciju. Ova kompanija je bila pod pritiskom da poveća prihode i zaradu i ponovo se okrenula SCENT brendiranju, tj aromatizaciji prostora. Menadžent starbucks a zna da će svaki gubitak produktivnosti u trgovinama biti nadoknadjen poboljšanom lojalnošću kupaca i većom prodajom.

Rolls Royce je odličan primer koji treba pratiti u smislu Aromatizacije/Scent marketing kampanja o kojima smo razgovarali. Kampanja se sastojala od dodavanja mirisa koji im se toliko dopao kada je automobil pušten u prodaju, dodavajući ga svaki put kada je automobil napustio radionicu. Na taj način je korisniku pružen isti osećaj kao i prilikom prvog korišćenja automobila

Ovaj lanac restorana je još jedan od velikih primera aromatizacije prostora/Scent marketinga. Burger King koristi svoje ventilacione kanale da probudi osećaj gladi među svojim posetiocima. Kako? Koristeći miris njegovog najpoznatijeg hamburger, kako bi ojačao apetit i povećao prodaju svojih prizvoda. Ovaj miris je korišćen u Japanu za promociju svojih hamburger u uspešnoj kampanji.

Ova kompanija je prepoznala pre vise od 30 godina da miris ustajalog vazduha kabine sa vazdušnom kompresijom nije najbolji mirisni prostot za umorne putnike. Bili su jedni od prvih kompanija koja je razvila prilagođeni miris koji se raspršavao u tople peskire. Pored aromatizacije Singapore Airlines i druge aviokompanije teže da koriste opuštajuće mirise kako bi smanjili aksioznost i poboljšali iskustvo korisniku leta.

2019-12-10T22:57:26+01:00

Nocni klubovi

Noćni klubovi/Diskoteke ZAKAŽITE SASTANAK Noćni klubovi/Diskoteke ZAKAŽITE SASTANAK Izdvojite se od konkurencije Noćni klubovi se oslanjaju na različite tehnike brendiranja kako [...]