Project Description
Izdvojite se od konkurencije
Postoji mnogo načina da se miris prilagodi Vašem hotelu I da se uključi u vašu strategiju brendiranja. Kao I za svaki drugi biznis morate imati na umu da je to element koji mora biti u skladu sa tipom arhitekture, ukrasom, lokacijom, tipom usluge… Nekoliko ambijenta koje kreiraju naše mirisne kompozicije su:
Čistoća
Prioritet kupaca prilikom boravka u hotelu je čistoća. Sa kompozicijom čistog mirisa I morskim notama oni će se osećati udobno I sigurno.
Gostoprimstvo i udobnost
Može se stvoriti efekat “Osećati se kao kod kuće” prijatnom, toplom aromom, harmonijom I tradicijom. Mekim mirisnim kompozicijama stvoriće se ovaj osećaj.
Relaksacija
Ako Vaš hotel nudi opuštenu atmosferu sa tonovima, bojama I teksturama koje pozivaju na odmor I spokoj, možete koristiti miris koji predstavlja te osećaje.
Senzualnost
Mnogi parovi odlaze u hotel u potrazi za romantičnom atmosferom. Ponudite senzualan i drugačiji miris, sa kompozicijom koja budi romantičnost i ljubav.