Project Description

Izdvojite se od konkurencije

Prodavci I vlasnici knjižara mogli bi da imaju novo tajno oružije. Nova studija belgiskih istraživača sa univerziteta Hasselt sugerišu da miris čokolade u knjižarama ohrabruje korisnike da vise vremena provode u pregledavanju knjiga.

Studija je sprovedena tokom 10 dana u lokalnoj knjižari tokom koje je prodavnica mirisala na čokoladu tokom pola radnog vremena. Prodavci su analizirali ponašanje svakog petog kupca koji je ušao u knjižaru, (Ukupno 201 potrošača) I otkrili da su kupci imali dvostruko veću šansu da pogledaju vise od jedne knjigekada je knjižara mirisala na čokoladu.

Ukupna prodaja knjiga I drugih proizvoda je porasla za 40%.
Uvrstite profesionalnu aromatizaciju baš u vašu knjižaru I povećajte vaš promet.

0%
BESPLATNO

Besplatna proba svih proizvoda

Možete potpuno besplatno da probate sve proizvode iz naše ponude bez ikakvih ugovora i obaveza.